MŁODZI I FILM
PRAKTYCZNE
PROGRAM
BRANŻA / MEDIA
ARCHIWUM
KONTAKT
JURY NAGRODY PLAYER.PL I STOWARZYSZENIA KOBIET FILMOWCÓW


MARTA GRELA-GOROSTIZA
Dyrektor Działu Fabularnego TVN Grupa Discovery, gdzie odpowiada za kreację,produkcję oraz realizację contentu serialowo-filmowego emitowanego w telewizji TVN i serwisie Player. Od ponad 20 lat związana z produkcją fabularną.
Nadzorowała i produkowała takie seriale jak: „Chyłka”, „Nieobecni”, „Szadź”, „Brzydula 2”, „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pułapka”, „Druga szansa”, „Diagnoza”, „Belfer”, „Prawo Agaty”, „Przepis na życie”. Jest współautorką jednego z największych
sukcesów komercyjnych kina rozrywkowego w Polsce – serii komedii romantycznych:„Listy do M. 2” i „Listy do M. 3”.





JOANNA KACZMAREK
Reżyserka i scenarzystka, absolwentka reżyserii w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego
w Katowicach i wiedzy o teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie. Współzałożycielka i Członkini Zarządu Stowarzyszenia
Kobiet Filmowców, zaangażowana w działalność społeczną na rzecz kobiet w branży filmowej. Autorka krótkich metraży
(m.in. „Mężczyźni wolą blondynki”, „Nie wiem”) i dokumentów (m.in. „Gośka gola!”, „Kumple”). Na premierę czeka jej najnowszy
projekt: polsko-koreańska koprodukcja „Chopin. A Tale of Three Pianos”. W ramach cyklu Teatroteka zrealizowała spektakl telewizyjny na podstawie sztuki Agnieszki Wolny-Hamkało „Dzień dobry, wszyscy umrzemy”.





ZOFIA KRAWIEC
Pisarka, kuratorka i dziennikarka. Autorka książki „Miłosny performans” i kuratorka wystawy pod tym samym tytułem w galerii Labirynt i BWA Tarnów. Kuratorka wystaw „140 uderzeń na minutę” (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, 2017)
i „Na pozór silna dziewczyna, a w środku ledwo się trzyma” (Lokal_30, 2018). Autorka instagramowego projektu feministycznego „Nuerotic girl” i serialu artystycznego „Łatwo płonę”, zrealizowanego we współpracy z CSW Zamek Ujazdowski.
Swoimi publikacjami zapoczątkowała na polskim gruncie dyskusję na temat teorii selfiefeminizmu – używania
przez kobiety nowych mediów jako narzędzi w walce o swoją podmiotowość.