Czas na jurorów! Trudne decyzje i mądre wybory w konkursie teatrotek będą należeć do jury w składzie:
BEATA DZIANOWICZ - przewodnicząca
Absolwentka polonistyki (1993) oraz reżyserii (1996) na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Doktor habilitowany sztuk filmowych, profesor w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego. Laureatka licznych nagród za twórczość dokumentalną. Nakręcone w Afganistanie „Latawce" przyniosły jej m.in. prestiżowe Grand Prix Semaine de la Critique w Locarno (2008), Nagrodę za najlepszą reżyserię w Kazaniu (Festiwal Filmów Muzułmańskich Golden Minbar, 2009), II nagrodę w Abu Zabi (Anasy Documentary Award 2010) i wiele innych.
Autorka sztuk teatralnych „Parzyści" (Nagroda na konkursie komediopisarskim Talia 1999) oraz „Koncert życzeń". Autorska realizacja „Koncertu…” w Teatrze Telewizji była pierwszą fabularną pracą reżyserki i w roku 2009 na sopockim Festiwalu Dwa Teatry uhonorowana została Wyróżnieniem za kreacje aktorskie Ewy Kaim i Katarzyny Herman.
Beata Dzianowicz ma również w swoim dorobku dwa kinowe filmy fabularne: „Odnajdę cię" (2018) oraz wielokrotnie nagradzane „Strzępy" (2022).
W alternatywnym życiu mieszkałaby w Beskidzie Sądeckim i prowadziła dom dla starych psów.
KAMILLA BAAR
Urodzona w Człuchowie w 1979 roku. Po studiach w Akademii Teatralnej w Warszawie rozpoczęła pracę jako niezależna aktorka.
Zadebiutowała kreacją Julii w „Norway. Today" Igora Bauersimy w reżyserii Macieja Sobocińskiego w Starym Teatrze w Krakowie. Później zagrała Niki w „Obróbce" Martina Crimpa w reżyserii Artura Urbańskiego w TR Warszawa oraz Ofelię w „Hamlecie" Szekspira w reżyserii Łukasza Barczyka. Jej repertuar szekspirowski obejmuje także Lady Makbet w „Makbecie" w reżyserii Piotra Kruszczyńskiego w Teatrze Polskim w Warszawie oraz Julię w „Romeo i Julii" w reżyserii Agaty Dudy-Gracz w Teatrze Stu w Krakowie.
W 2004 roku rozpoczęła współpracę aktorską z zespołem Teatru Narodowego w Warszawie – współpracowała z Janem Englertem, Iwanem Wyrypajewem, Jerzym Jarockim, Mają Kleczewską. W 2018 roku zrezygnowała z pracy pełnoetatowej, aby szukać nowych ścieżek, poza teatrem instytucjonalnym i rozwijać wolność twórczą.
Jest „współproducentką" dwóch spektakli. Sztuką „Ginczanka. Żar-Ptak/Fire-Bird” – na podstawie życia i twórczości Zuzanny Ginczanki, ofiary „getta ławkowego" – przywróciła świadomości społecznej wyjątkowy los żydowskiej poetki. W instalacji inspirowanej mitem o Orfeuszu i Eurydyce oraz książką Elfriede Jelinek „Cienie. Eurydyka" (Teatr Śląski w Katowicach) zamknęła się na 24 godziny w szklanej klatce i poddała obserwacji przypadkowej publiczności.
Zdobywczyni Złotej Kaczki, Telekamery, Wiktora. Jest mamą, partnerką, podróżniczką i joginką.
TOMASZ MAN
jestem mężem i tatą
jestem reżyserem, dramaturgiem i nauczycielem akademickim
jestem maratończykiem i gitarzystą."